فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید پکیج تیشرت Abercrombie+کفش Rapido

خرید پکیج تیشرت Abercrombie+کفش Rapido Asianshop.ir

خرید کفش | خرید تیشرت | خرید لباس

 

معرفی اجمالی محصول اول:

Abercrombie عنوان تیشرت برند مشهور آمریکایی یعنی Abercrombie میباشد. این تیشرت دارای جنس نخی بوده و بهترین گذینه برای استفاده روزمره شما میباشد. در واقع میتوانید با خرج کردن کمی هزینه لباسی متفاوت را به تن کرده و استایل همیشگی تان را تغیر دهید. جالب است بدانید تیشرت ها قابلیت ست شدن با انواع لباس ها را نظیر کلاه ها و مچبند ها، پیراهن های اسپرت، صندل و کفش های کتانی، شلوار های جین، کتان یا شلوارک ها، جلیقه و کاپشن های زمستانی و غیره را دارند.
پیشنهاد میشود از محصولات زیر نیز دیدن کنید :
 

شرکت آدیداس کفش Adidas مدل Rapido را برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید کرده است.زیره اسفاده شده در برابر سایش مقاوم بوده و عمر کلی کفش را افزایش می‌دهد. رویه‌ این کفش از الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای خاصیت تهویه هوا نیز می باشد.وجود این خاصیت باعث می شود تا هوا بتواند در داخل کفش جریان پیدا کند و رطوبت و گرمای حاصله از تعریق را به بیرون کفش برده و برای پا و محیطی خشک و خنک در داخل کفش به وجود بیاورد. خشک و خنک بودن داخل کفش از رشد باکتری‌ها نیز جلوگیری کرده و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع را به تاخیر می‌اندازد.

پیشنهاد میشود از محصولات زیر نیز دیدن کنید :

خرید پستی کفش Nike مدل Mountain

خرید ساک ورزشی Puma مدل Arsenal

فروش ویژه پکیج شلوار Eddie+کفش Air

قیمت : 44000 تومان

buy
  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • صادق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی