فروشگاه اینترنتی

  • ۰
  • ۰

خرید شلوار Adidas مدل Sportive اسپورتیو

خرید شلوار Adidas مدل Sportive اسپورتیو Asianshop.ir

خرید کیف | خرید شلوار | خرید کفش

Sportive عنوان یکی از مدل های شلوار شرکت ادیداس میباشد که با پارچه ای نرم و لطیف و همچنین کیفیت عالی به بازار عرضه شده است این شلوار به خاطر بلندی قد و ظاهر زیبا میتواند بسیار در زندگی روزمره کاربردی واقع شود. طراحی ظاهری آن به گونه ای میباشد که از آن میتوان در منزل، مسافرت، باشگاه، گردش و غیره استفاده کرد. کمرکشی موجود  در آن موجب میشود به سادگی برای انواع سایز ها قابل تنظیم باشد.
شلوار Adidas مدل Sportive که پارچه نرم و لطیفی دارد و برخلاف شلوارهای دارای کمر که امکان بستن با کمربند را دارند،این مدل شلوار دارای کمری مانند کمربند از جنس کش پهن و یک عدد بند داخلی جهت تنظیم برای هر سایزی می باشد.شلوار Adidas مدل Sportive برای استفاده در منزل ، بیرون از منزل ، فعالیت های ورزشی ، جمع های دوستانه مناسب و کاربردی می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

شلوار Adidas مدل Sportive در رنگ آبی کدر دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد) می باشد.این شلوار دارای دو جیب در طرفین شلوار و یک جیب پشتی بوده و دارای برند و لوگوی دوخته شده Adidas در قسمت جلوی شلوار می باشد.

 

قیمت : 25000 تومان

buy
  • ۹۵/۰۶/۰۷
  • صادق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی